torsdag 1 januari 2015

1 januari 2015!

GOD FORTSÄTTNING!

Nyårsdagen, 1 januari 2015.

Det blev en sovmorgon som heter duga det. Jag sov lääänge (enligt mina mått mätt i alla fall).
Men det behövdes säkert och då låter jag kroppen och knoppen sova.

Efter en skön promenad med Zeth (där det inte smällde en massa så han kunde säkert också  njuta lite av promenaden) så sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och tar det lite lugnt.
Idag kommer vara en dag i lugnets tecken skulle jag gissa.






Det var en lugn och riktigt mysig nyårsafton. Mycket, mycket god mat och gott sällskap.
När klockan närmade sig midnatt var vi rätt så trötta allihopa. Men höll oss ändå uppe några timmar till innan vi lade oss. El firade nyår med kompisar och kom inte hem förrän tidigt imorse.

Jag gick inte  ut och tittade på raketerna (vi fyrar aldrig av raketer själva), utan var inne hos stackars Zeth och lille L (som sov sig igenom alltihop).


Nu är det nytt år och definitivt nya möjligheter. Ett nytt spännande år. Vi får se vad det har i sitt sköte för oss.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar