måndag 15 december 2014

Ny vecka!

...Nya möjligheter!

Måndag morgon och det känns som jag nästan håller på att blåsa bort när jag är ute.
Morgonrundan med Zeth var en vindig historia. Men faktiskt skön också måste jag säga. Jag tycker det är skönt när det biter tag. Man vaknar liksom till.

Jag har inte så värst mycket på agendan idag. Jobba och träna..that's it. Men det räcker väl, eller?!
Absolut!!
Jo förresten, en sak till. En liten en. När jag kör hemåt ska jag inom posten och hämta ett paket.
Resten av tiden blir det nog till att vila mig efter en hektisk helg. Mycket farande och flygande, sittande i bilen. Det tar på kroppen numera.

Idag skulle min farfar fyllt 95 år. Så jag skänker en tanke till honom och säger Grattis kära farfar, hoppas du har det bra i himlen.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar