söndag 21 december 2014

"När fjärde ljuset brinner.."!

Jag sitter med ett leende på läpparna när jag tänker på hur kul vi  hade igår kväll. Mycket skratt, gott att dricka, god mat, mycket gott sällskap. Men oj vad mycket mat det blev över. Jag undrar vad folk åt? OM de åt? Ja, det gjorde de ju för det såg jag, men massvis blev det över ändå. Nåja, bättre det blir över än att vi står tomhänta och några vill ha mer.

Idag är en ny dag men det blir en lugn dag. Inget alls planerat vilket är tummen upp tycker jag.
Zeth har fått sin morgonrunda för en bra stund sedan, jag har tänt fjärde ljuset och sitter och njuter. De andra sover fortfarande. Ja jag vet, jag har en sjusovande familj. J var uppe en stund men lade sig igen. Men vad gör väl det?! Det är ju slappedag idag.

Plus att det är fotoutmaning denna söndag. Och det kommer i ett annat inlägg.

Ha det gott
Lene











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar