fredag 12 december 2014

Fina fredag!

Ujuj vad mörkt det är..becksvart. Men det är ju den tiden på året så det är väl inte så konstigt.

Idag har jag ont i huvudet, kroppen..you name it.
Men...jobba ska jag. Jag måste testa och se om jag fixar det eller hur det går.

När jag slutat ska jag iväg och handla lite gott inför kvällen, sedan hem och ta det lugnt.
Ikväll ska El på julfest med arbetskamraterna. Meningen var att J skulle på julläger med scouterna men det kommer han inte göra. Han har fått order av farbror doktorn att ta det lugnt och bara vila benet så ofta han kan inför operationen på tisdag. Så det är så det får bli.
Därför ska vi ha en  myskväll med god ost, lite prosciutto och lite annat gott. Kanske ett glas rött till det. Fin början på helgen tycker vi.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar