fredag 26 december 2014

Fantastisk morgon!

Kroppen känner sig sliten och smärtan har ökat efter tre dagar med mycket sittande och stående längre perioder. Så vaknade jag upp i morse till en helt fantastisk dag som suddar bort det mesta. Eller bleknar det i alla fall.

Vilket otroligt fantastiskt väder vi har i Skåne idag. Helt vindstilla, krispande -10 grader, solen skiner och det är helt vitt av snö på marken.
När jag var ute med Zeth på morgonrundan ville vi inte gå in igen. Helt underbart!

Meningen var att jag ska köra och träna idag, men jag vet inte än. Jag vaknade med ont i halsen, så jag får se om det blir bättre. Annars får det bli en lugn, lång promenad senare i eftermiddag.

Om inte annat har jag faktiskt bestämt mig för att jag ska ta det lugnt dessa dagarna. Jag visste att det skulle bli mycket inför julen och det är så det blir ibland, bara jag får chans att ta igen det. Vilket är lika med att jag får vila. Så kan jag komma igen efter ett litet tag. Och det är vad jag bestämt mig för att göra dessa dagarna. Träna är det jag har sagt till mig själv att jag i så fall ska göra, om hals och huvud tillåter det. De har blivit lite av en akilleshäl för mig. Men det reder sig..

Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar