söndag 28 december 2014

En fantastisk dag!

Vilket fantastiskt väder vi vaknar upp till denna söndag. Helt underbart!
-7 grader, solen skiner och det är helt vindstilla. Som någon jag känner säger; hur blir det bättre?!

Nu är det inte många dagar kvar på detta året. En hel del gör årskrönika, så därför tänker inte jag göra det. Snart kommer även alla årskrönikor på tv. Jag måste erkänna att jag tycker de är lite dryga faktiskt. Det blir så många, de avlöser varandra.

Idag är det en dag i lugnets tecken. Jag har INGENTING bestämt och så ska det förbli. Denna dag ska jag bara ta det lugnt. Imorgon, tisdag och fredag jobbar jag. J är däremot fortfarande ledig.

Men än så länge är det bara söndag så nu ska det njutas av denna dagen.

Ha det gott
Lene











1 kommentar:

  1. Wow vilka foton du bjuder på! Här har det också varit sol, men jag tyckte faktiskt att det kändes kallare ute än vad termometern visade.
    Hoppas du haft en riktigt skön söndag!
    Kram M.E

    SvaraRadera