torsdag 18 december 2014

Det närmar sig med stormsteg!

Jag vaknade med hög smärta i min stackars kropp. Nåja, bara att gå upp och omfamna dagen.
Däremot är jag faktiskt osäker på om jag ska träna idag. Jag vet att det känns bättre när jag tränat, men är osäker om jag ens fixar att värma upp så ont som jag har bl.a i höfterna och vänster ben.
Den som lever får väl se...

Igår kväll åkte Em och M in på BB (eller KK som det heter numera). Men ingen bebis har tittat ut än. Hon är däremot på gång. Hon är på väg att öppna sig. De har däremot sagt till dem att skulle det inte bli förlssning i helgen så bokas det till för svepning i början av nästa vecka  vilket tydligen är en typ av igångsättning. Nu håller vi tummen för att han tittar ut i helgen, eller hur?

Idag ska J inom på jobb för det är julfestligheter. De har alltid lite glögg och annat gott innan jul så det ska han in på. Han har en arbetskamrat som hämtar honom.
Igår tog han bort bandaget och han har ca 15-16 stickhål lite överallt på benet. Det var en befrielse att få ta av bandaget sa han. Det satt rätt så hårt såg jag. Men det måste det ju göra.

Förberedelser inför lördagen är gjord så mycket jag kan tror jag. Det är ju faktiskt inte jag som ska planera det hela, men det ska vara hemma hos oss så därför vill det ju till att man planerar lite i alla fall.

Hur går det för dig?
Är du i full gång med julstök och förberedelser?

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar