onsdag 12 november 2014

Why?!

Fy katten jag känner mig helt slut. Trött, smärta, ont i huvudet. Pi och usch. Nåja, nu har jag fått gnälla lite så nu känns det lite bättre hihi.

Idag har jag bestämt med bästa Nina att hon ska komma hit och fika. Vi skulle träffas på förmiddagen men jag har ändrat det till precis efter lunch så jag får lite tid att försöka få ner huvudvärken något.
En skön promenad med Zeth. Längre runda än vanligt även om man håller på att blåsa bort idag. Jag fick t.o.m ta på mig mössa och det var nog tur jag gjorde det för annars hade mina öron frusit tror jag.
Men himlans skönt med en långpromenad på morgonen.

Nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe och ska strax göra lite gröt till mig. Sedan blir det fika när Nina kommer hit. Trevligt! Det blir en kanondag!
Träningen tror jag faktiskt att jag väntar med tills imorgon.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar