tisdag 11 november 2014

Det blir bra!

En lite småkall (+5 grader), helt vindstilla och väldigt dimmig morgon, men hur skönt som helst.
Det blev en lång morgonpromenad med Zeth. Det känns som man snart måste börja med mössa och vantar på morgon- och kvällspromenaderna.
Jag trodde jag skulle vakna till lite efter jag varit ute men så blev inte fallet. Jag är trött idag. Trött, trött, trött. Men det går väl över.

Igår kom Em, M och W på besök. Mycket trevligt och det var rena lyxen. M gjorde middag. Supergod lasagne ordnade han och Em gjorde sallad. Mumsfillibabba säger jag bara.

Igår eftermiddag var jag på möte på min "nya arbetsplats". Jag ska inte arbetsträna där jag är anställd av en del olika orsaker, utan jag ska nu prova på annat och se vad jag klarar av och jag har själv ordnat en plats på ett gym jag gick på för många år sedan. Det känns så jäkla roligt och spännande och det ska bli så skönt att få göra något. Jag kommer att träna där också och det bästa är ju att jag gör det i samband med att jag jobbar. Jag hoppas innerligt att detta är något jag kan jobba med men jag vet inte heller hur många timmar per dag jag klarar. Det ska nu utredas i praktiken. Håll tummen för mig. Jag är oerhört glad att "det rör på sig". Och jag kommer att få jobba med något som jag brinner för. Träning, kost och hälsa har blivit en stor del i mitt liv.

Jag avslutar med att visa några fina bilder på denna underbara morgon.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar