söndag 26 oktober 2014

Sköna söndag!

En slappesöndag har vi bestämt att det ska bli idag.
Lite svalt är det här hemma för vi har något sorts problem med golvvärmemottagarna (de man skruvar upp och ner värmen på som sitter på väggen) i vårt sovrum, på vår toalett och i vardagsrummet. De verkar inte fungera. J håller på att kolla på det, men under tiden har vi det lite svalare. Nåja, det är ju tur att man har kläder man kan ta på sig hihi.

Solen har vågat sig fram idag och det var riktigt härligt att gå morgonrundan med Zeth.
Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe. Hm..vad ska jag göra efter det. Hehe inte mycket. Jo, en sak jag måste ju vara med i fotoutmaningen idag. Men annars som sagt, slappedag idag.

Om jag nu inte får ett fnatt och tycker att jag ska köra och träna, men det kommer jag nog inte göra. Det får vänta tills imorgon tror jag. Då har jag planerat träna.

Dessutom så har vi ju satt tillbaka klockan till vintertid inatt. Det blev väl en timme extra det :-)

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar