lördag 25 oktober 2014

Myslördag!

Jag vaknar upp till en regnig, gråmulen lördag. Men oj vad mysigt!
Ut med Zeth en runda efter jag satt på kaffe. Regnet faller och det blåser, men vad gör väl det när jag har min "Chlumska" jacka som håller mig torr och dessutom har kapuschong. Kanon ju!

Kaffet smakar utsökt och nu sitter jag och njuter av en kopp, skriver min morgonblogg och ska läsa lite bloggar innan jag tar tag i diskningen av glas från gårdagen.

Vi hade en supermysig kväll med Eva och Rickard. Det blir oftast så mycket bättre när man bestämmer så lite hipp som happ. Jag vet inte varför men det är så, tycker jag i alla fall. 

Ikväll blir det lite mer mys då vi ska iväg och fira en födelsedagsgris. Mycket av den varan nu men det är bara kul. 

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar