onsdag 22 oktober 2014

Mitt i veckan!

Onsdag, då är vi mitt i veckan igen.
Som El sade tidigare: gud vad dagarna rusar iväg. Och det håller jag med om. Och så mörkt det är på morgonen nu. Det lär ju inte bli ljusare heller på ett tag och snart ställer vi tillbaka klockorna också. Ja jisses..

Denna morgon är J hemma. Han har väldigt ont i sitt ben idag den stackaren. Det dröjer lite till innan han blir opererad så fram tills dess kommer han nog att få ha det så här, lite hattigt.
Själv är jag inte helt på g idag. Smärtan är högre för tillfället och huvudvärken gör sig påmind. Tanken var att jag ska iväg och träna och det är mycket möjligt att det blir så också, men jag får vänta några timmar till och se hur det artar sig med huvudet. Annars kommer det ju som tur är en dag imorgon också, eller hur?! Det blir bra i slutändan.
Lite kaffe, ta det lugnt, inte fundera på saker och ting för mycket så blir det bra.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar