torsdag 23 oktober 2014

Sånt smäck!

Skit, mög, piss..ja sorry för dessa hemska ordval men idag är det inte kul. Jag har sån huvudvärk och smärta i kroppen och jag som vill träna!! 
Ovanpå allt så klyddar datorn och bara står och tuggar på samma ställe. Skit..

Nåja jag väljer att fokusera på det positiva. Jag hoppas jag kan träna senare eller i varje fall imorgon. 

OCH idag fyller min älskade make år! ❤️❤️
Hipp hipp HURRA för honom på hans dag. 
Han har valt middag (det ät en tradition vi alltid haft hemma. Den som fyller år väljer middag. Jag trodde han skulle välja tacos men nej, han valde spagetti och köttfärsås!) och han fick skönsång imorse. Present också. Han har själv valt ut presenten så han visste vad det var men glad blev han. Han önskade sig en pannlampa och det var vad han fick. 

Ha det gott
Lene











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar