måndag 6 oktober 2014

Lugn vecka?!

Denna fina morgon är jag trött.
Men..ny vecka innebär nya utmaningar och vad har vi för utmaningar denna veckan?

Den närmaste gäller min man då han ska på Venkliniken för undersökning idag. Jag hoppas han får ok att opereras nu, så han slipper problem med proppar och ont av åderbråcken den stackaren.
Jag hoppas jag kommer igång med träningen som jag behöver denna veckan också. En gång per vecka räcker tyvärr inte för att min smärta ska hålla sig i schack.

En skön morgonpromenad med Zeth är avklarad. Den var välbehövlig för min del. Det är lite krispigt ute, blåser bara lite grann och solen skiner. Jag vaknar till lite grann och får klart syre till hjärnan så kanske huvudvärken lättar snart.

Jag hoppas du får en underbar dag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar