fredag 10 oktober 2014

Helgen står för dörren!

Fredag..vilket för många innebär sista arbetsdagen för veckan. Helgen står för dörren.
Denna helg är inte J hemma utan han är i skogen på scoutläger och ska sova i vindskydd.
Så, det är bara El och jag hemma. Hm..vad ska vi hitta på?! Vi har inget bestämt, men det visar sig nog så småningom.

Jag får hoppa över träningen idag också pga min förbenade hals. Jag vaknade med ont i halsen. Det måste vara något som står i kroppen och inte vill "komma ut". Varför? Vad ska det vara bra för att spöka i min kropp, det är ju bättre att komma ut eller hur?! Men..det är bara att gilla läget och lyssna på kroppen.

Em, M och W kom hit igår eftermiddag och stannade över natten. Så nu har jag en liten kille i soffan som håller på att vakna. Snart är det full rulle.

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar