fredag 12 september 2014

Nu börjar helgen!

För mig och J börjar helgen redan nu. Han är nämligen ledig idag. Jippi!!
Mellan 12-15 blir vi upphämtade av bästa Micke och Nina, därefter bär det av på äventyr hela helgen lång. Vi ska nämligen på Husvagn och Husbilsmässan. Det var många år sedan vi var där och det ska bli jättekul. Bara gå och titta, provligga husvagnssängar (när jag blir för trött i ryggen hihi). Det ska bli kanonkul.

En skön runda i dis och en hel del dagg och väta på marken med en skällande hund (han fick syn på en Rottweilerhane han inte tycker om) i kopplet är avklarad. Riktigt uppfriskande och skönt.
Kaffet är upphällt och nu sitter jag och njuter av min första morgonkopp kaffe. J sover fortfarande.
När jag njutit färdigt ska jag byta om och köra och träna ett lättare pass så jag är någorlunda förberedd inför helgen.
Det kommer bli en kanonhelg!
Hur blir din helg? Bra naturligtvis!!


Ha det gott
Lene













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar