onsdag 20 augusti 2014

Rätt så bra faktiskt!

Inatt har varit en "bra" natt. Jag har sovit relativt bra i stort sett hela natten. Att jag sovit bra innebär att jag inte vaknat sju miljoner gånger.
Jag vaknade av El's väckarklocka (den låter som värsta atomlarmet) 5.35 och sedan kunde jag inte somna om. Men vad gjorde det? Jag skulle ändå upp 7.30.
Morgonen spenderades av mys med El då vi drack vars en kopp kaffe medan hon gjorde sig iordning för jobb, pratade lite strunt. När hon skulle bege sig så gick jag ut med Zeth och nu sitter jag här. Tänka sig..

Blåsten härjar ute men solen skiner. Undrar om det ska regna idag? Igår kom det regn en gång och den skuren hette duga. Jag lider med alla de människor i vårt avlånga land som har stora problem med vattenmassorna pga regnet. Man läser om det i tidningen dagligen. Hör det på nyheterna.

Idag tror jag inte det händer så jättemycket. Min kropp skriker för mycket av smärta just nu, så inga utsvävningar här inte. Träningen räcker gott (den måste jag ju göra) och däremellan blir det vila.
Vi kan inte göra något större i vilket fall som eftersom J inte är så rörlig. Han kan bara gå och stå en stund sedan måste han lägga sig igen. Det blir dock bättre och bättre, sakta men säkert.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar