tisdag 19 augusti 2014

Min gravida dotter!

Em är som jag berättat tidigare gravid och nu har hon gått drygt halva tiden. Hon är i vecka 22 (21+2 idag) och magen syns ordentligt. Hon har så fin, mjukt rund, härlig mage. Det är så kul och spännande att se hur magen växer för varje gång jag ser henne. Hon har varit snäll och skickat bilder också. Det är vi väldigt tacksamma för. Eftersom de bor en bit ifrån oss träffas vi ju inte varje dag eller ens en gång i veckan, då är det kul att se det på bild.
De har fått beräknad födsel till den 27 december och de har tagit reda på vad könet är. Det kommer att bli en pojke. Han ska heta Harry Ludwig Sixten (Harry efter M's morfar och Sixten efter Em's farfar). Fina "gamla" namn. (Jag kan lugna dig med att jag fått ok från Em att avslöja detta).

Snart, snart kommer jag att vara lycklig mormor inte bara lycklig mor och maka. Det ska bli så kul.
Jag tänkte jag skulle bjuda på ett collage av några bilder hon skickat till mig.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar