söndag 13 juli 2014

Regnet det bara faller ner!

Men vad gör väl det?! Det behövs regn!!
Jag tycker det är härligt ute även om det regnar.

Efter att ha sovit länge idag gick ut på en riktigt skön morgonpromenad med Zeth i regnet.
J var inne i stan inatt vid 02.30 och hämtade El efter hon varit och bowlat och sedan gick på nattklubb med kompisarna. Hennes ena kompis hämtade upp henne på konfirmationsfesten lite senare på kvällen igår och därefter begav de sig in till stan.
Det var en riktigt trevlig kväll med jättegod mat och god dricka, härligt sällskap. Erik verkade bli nöjd med alla presenterna.
Tyvärr fick vi åka hem relativt tidigt eftersom jag fick väldigt ont i ryggen. Men det var trevligt så länge det varade.

Idag blir en lugn dag med mycket vila. Jag har lite funderingar på att köra och träna lite senare men jag får se hur det blir. Har inte riktigt bestämt mig än.
Ikväll blir det i alla fall att bänka sig i soffan och titta på fotbollsfinalen, Tyskland-Argentina. Det är ett måste.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar