tisdag 15 juli 2014

Beslutsångest?!

Solen tittar fram idag..jag undrar om det blir Tirups?..Träning?!..
Just nu sitter jag och filosoferar på hur dagen kommer att se ut. Men det kan jag ju filosofera på i evigheter för det vet jag ju ändå inte i förskott. Det vet väl ingen?!
Man kan planera för hur dagen ser ut, men det kan också bli så att den ser helt annorlunda ut än man först tänkt sig. Många gånger är det så det blir.

Jag är så förbenat trött. Fattar det inte. Jag hatar att vara så här trött i kropp och själ som jag är just nu. Det är frustrerande och inte kul alls. Nå, det rättar till sig..

Jag får höra av mig till svägerskan så får vi se om vi åker till Tirups Örtagård idag. Som jag skrev så skiner solen mer idag men det är tjocka och mörka moln på sina ställen..
Jag har bestämt mig (tror jag) för att vänta med träning antingen till ikväll eller imorgon förmiddag. Vi får se hur det blir.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Låter nästan som att du har hamnat i samma rastlöshet som jag har gjort. Här väntar en tur till Flyingeplantshop så snart ett läkarbesök är avklarat.
    Hoppas att ork och energi återvänder snart.
    Kram Maria

    SvaraRadera