måndag 2 juni 2014

Träning!

Jisses vilken dag. 
Jag kan ju säga så mycket att det har inte blivit riktigt som vi tänkt oss. Men det blir det väl sällan. 
Träningen blev av och jag fick till ett bra pass. Crosstrainer drygt 15 minuter och även gång på löpbandet drygt 15 minuter. Därefter diverse situpsövningar, rumpa upp i luften, knäböj på både liten och stor balansplatta. Avslut med min yoga. Härligt!

Sedan var det dusch på gymmet och därefter iväg och handla. När jag kom hem hade J problem med det andra tältet han skulle sätta upp. Det visade sig att det var inte honom det var "fel" på utan vissa delar på stommen i tälten. Men min man är uppfinningsrik så det löste sig. Men det tog i stort sett resten av dagen och med hjälp av mamma och pappa. De körde ner för att hjälpa oss. Tack älskade föräldrar. 
Så vi har inte hunnit allt på vår "To Do" lista. Men det löser sig. 
Nu ligger jag i soffan och softar innan sängen kallar på mig. 

Ha det gott
Lene




(Första tältet J satte upp själv)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar