måndag 2 juni 2014

En go morgon!

Solen skiner, det är varmt och skönt ute, det är ny vecka, nya utmaningar. Och det är studentvecka!
Ja jisses vad mycket vi har att glädjas åt denna veckan. Och vad mycket vi har att göra. Nåja, jag ska göra lättare saker och J och El (när hon är hemma) får ta tag i det tyngre.

Idag ska El och avgångsklasserna på hennes skola till Bakken i Danmark. Jag hoppas bara att tågvärdarna på Öresundstågen inte har gått i strejk som det ryktades om igår. Jag har inte kollat upp det ordentligt än.
Då blir det lite krångligare för dem att ta sig dit. Men det går.

Jag ska, om det blir av för henne med Bakken, köra henne till tåget, sedan träna tänkte jag. Jag måste ändå träna, även om det är en del att göra denna veckan, för att jag ska klara av att ordna med det som måste ordnas. Idag blir nog ett lättare pass tror jag. Men..man vet aldrig med mig.
Därefter ska jag handla resterande mat som inte blivit inköpt än.
Det kommer att gå i ett denna veckan. Vi satt igår kväll och gjorde en "To Do" lista och kom fram till att vi fortfarande har att göra. Men det visste vi i och för sig redan. Det är bara bra att få ner det på print så att säga. Planering, planering, planering. Det är en bra grej!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar