söndag 1 juni 2014

Juni månad!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen..var tar tiden vägen?! Idag är det ny månad. Vi är alltså inne i juni månad och mitten av året. Jag gud vad tiden går fort. Men oj som jag njuter! I fulla drag!!

Denna söndag bjöd till att börja med på en härlig morgonpromenad med Zeth. Jag tog på mig jacka men fick minsann plocka av mig den efter en stund. Det blev för varmt. Visst är det härligt??!

Det kommer även att bli lite småpill under dagen. J och jag har bestämt att vi ska ta det lugnt idag och bara göra det vi känner för. Han är lite sliten efter lägret (han är alltid sliten när han kommer hem från läger vilket jag har full förståelse för) så det blir lugna gatan idag.

Jag har dock lite funderingar på om jag ska ut på en PW någon gång under dagen, men har inte bestämt mig än. Det gör jag senare.
Jag har i tanken att jag ska göra chivappar som ska vara till studenten (hur i hela friden stavas det??). Det blir grillat till middag och då passar vi på att grilla de sista chivapparna.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar