lördag 28 juni 2014

Blir det av?!

Jag kan ju inte påstå att vädrets makter är med oss helt och hållet denna lördag. Vi har, som du säkert vet planer på att klippa häcken, men vi får nog se hur det blir med det. Det har regnat inatt och det ligger lite regntunga moln på himlen. Mannen i huset får bestämma om vi ska eller inte ska. Än så länge sover han och jag ska köra iväg och träna om en stund så vi får se lite, lite senare.

Japp, idag blir det träning på gymmet. Härligt!
Däremot tror jag att jag bara kommer köra ett lättare pass. Smärtan i kroppen är rätt så hög just nu men träna måste jag ändå så det blir det.

Morgonpromenaden med Zeth är avklarad. Det är kvavt, varmt och blött i naturen, men det regnar inte. En skön runda fick vi trots allt till. Och nu sitter jag och avnjuter dagens första kopp kaffe. Gött!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar