torsdag 15 maj 2014

Solen!

Solen skiner! Yeeaahh!! Vilken lycka.
Enligt väderprognosen så ska det bli fint väder med "riktig" värme ett tag framöver. Det gillas av denna kvinnan.

Jag fick en riktigt skön runda med Zeth. Det blåser i stort sett ingenting och som jag sa skiner solen från en nästan molnfri himmel.
Zeth är så enormt pipig och gnällig just nu. Jag gissar det är en hel del tikar som löper i byn och då är han jobbig. Denna gången har han varit riktigt jobbig, men det verkar som det går mot slutet nu för han har lugnat sig lite.

Jag tänkte, om vädret fortsätter så här under dagen, ta mig ut på en PW. Och då blir det utan Zeth för annars blir det ingen PW. Inte så som han snusar och håller på just nu.
Först har jag lite ärenden att uträtta så det får nog bli under eftermiddagen.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar