onsdag 14 maj 2014

Dagens träning!

Jippi!! Jag fick till en "hård" träning på crosstrainer och någon annan maskin som jag kallar trampmaskinen. Haha så kass jag är och inte vet vad den heter. Nåja, det är som en crosstrainer men du trampar mer upp och ner istället för runt om du förstår hur jag menar. Ska ta foto på båda så man ser hur de ser ut.

Det blev drygt 12 minuter på trampmaskinen och dryga 17 minuter på crosstrainer. Därefter gjorde jag någon övning för de inre små magmusklerna och knäböj på balansplattan.
Avslut med mina fem yogaövningar.
Det var svettigt värre idag kan jag tala om och röd som en kräfta i ansiktet, men himlans skönt.
Tyvärr hjälpte träningen inte på att förbättra min huvudvärk, men det känns bra i kroppen i alla fall. Alltid något!  Nu har jag ätit och ska hoppa in i duschen.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar