torsdag 8 maj 2014

Idag så..!

...Smäller det! Hihi Nej, så drastiskt är det inte.
Men idag kommer fina Nina för att fika och snacka en stund. Så mysigt.
Jag ska strax börja med mitt bullbak av brytbröd som jag tänkte bjuda på. Så får jag ju bakat ytterligare lite till studenten. Två flugor i en smäll. Fantastiskt!

Zeth har fått sin morgonrunda och idag är det mycket bättre väder än igår då det regnade vid flera tillfällen och vid något tillfälle var det ju inte lite det regnade. Men än så länge skiner solen mellan molnen. Härligt!
Jag såg på väderprognosen igår att det ska bli fint väder på lördag och det gillas.

När Em och M var här köpte de en liten pool till W och den står fortfarande kvar på altanen. Jag börjar fundera på att ta ut vattnet nu och sätta undan den tills han kommer hit nästa gång. Det är ju inte direkt så att vi kommer bada i den lilla poolen. Han är trots allt bara 2,5 år och då kan du gissa hur "stor" poolen är. hihi
Plus att vattnet är iskallt. Inte för att jag tror att W hade brytt sig om det för han struntade i det när de hade fyllt poolen efter att ha köpt den och då var det minsann inte varmt. Nej, den får nog ställas undan tills han kommer hit.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar