fredag 16 maj 2014

Helgen närmar sig!

Godmorgon underbara fredag!
Vilken dag det blir. Det känns redan nu. Huvudvärk till trots så blir det en härlig dag.
Det blir ju vad man gör det till, eller hur?!

Denna fredagen ska jag ägna åt...tja lite av varje tror jag. Eller inte..hihi. Kryptiskt? Ja det verkar så, men det är så det blir ibland.

Först ut en morgonrunda med Zeth när El går till praktiken.
När jag kommer hem igen ska jag byta om och köra och träna. Det kommer nog bara att bli trampande på trampmaskinen och crosstrainern idag känner jag. Ryggen känns av efter gårdagens PW.
Fortsätter vädret så här (som det ska enligt de som vet) så kommer jag nog spendera eftermiddagen på altanen. Den som lever får se..

Just nu sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe och det ska jag göra en liten stund till har jag tänkt.

Ha det gott
Lene



Våra penséer står fina och stolta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar