fredag 16 maj 2014

Härlig fredagsträning!

Det blev träning av idag också! Riktigt härligt!
Jag stod på både trampmaskinen (drygt 14 minuter) och crosstrainer (drygt 15 minuter). Det var svettigt värre idag, men det är alltid skönt att svettas när man tränar tycker jag. Då bryr jag mig inte ett dugg om hur jag ser ut i håret eller hur svettigt mitt linne är. Det SKA vara svettigt enligt mig. Annars jobbar jag inte tillräckligt.
Det blev lite situps för de små inre magmusklerna (bl.a för att stärka ryggen), knäböj på balansplatta och balansövningar på pilatesboll. Även några gånger med rumpa upp mot taket. Allt för att stärka min rygg då jag har mycket ont i den just nu.
Jag lovade dig bilder på både trampmaskinen och crosstrainer så de kommer nedan. Det är i och för sig crosstrainer båda två men jag skriver trampmaskin så man vet vilken maskin jag menar. Skillnaden är att man trampar lite olika på dem.

Bulle, ägg och juice har jag fått i magen och nu ska jag duscha. Sar so!

Ha det gott
Lene



Crosstrainer

Trampmaskinen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar