onsdag 21 maj 2014

Härlig dag!

En dag som denna skulle man inte gjort något annat än sitta på altanen och lapa sol.
Men jag har lite annat att göra..bara lite. Därefter/däremellan blir det lapa sol på altanen.
Först och främst måste jag köra in till J på jobb och lämna hans plånbok med kort och mobil för den glömde han hemma imorse.
När jag gjort det har jag bestämt mig för att köra och träna. Annars hade jag tänkt träna innan jag ska på uppföljningsmöte på smärtteamet i eftermiddag. Men nu blir det på morgonen istället. Det är kanske bättre det med tanke på hur varmt det verkar bli idag.

Jag har precis gjort klart en matsäck till El. Hon ska med 5-årsgruppen på praktiken till skogen idag så hon behöver lite att äta och dricka med sig. Kaffe, vatten, goda mackor och kex.

Strax dags att ta Zeth på morgonrundan. Jag ska bara invänta att El blir klar.

Ha det gott
Lene



El lilla matsäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar