tisdag 6 maj 2014

Gråmulen tisdag!

Igår fick bästa Maria och jag en skön promenad när jag skulle ta Zeth på nattrundan och hon följde med mig. En fin pratstund och vi fick rört på oss lite grann. Mycket trevligt. Tack Maria för att du vill följa med. Det är mycket uppskattade kvällsrundor.

Jag vaknar upp imorse efter en natt med många vakna stunder, till en gråmulen och regntung tisdag. Jag känner mig ungefär som vädret. Det är fjärde dagen med huvudvärk och jag har haft ont i huvudet hela natten och vaknade med det. Skit också. Men det är som det är. Det är bara att tänka om och planera om dagen.

Jag skulle egentligen träffat min kära vän Nina men jag får se hur det blir med det. I bästa fall träffas vi lite senare än vad som först var tänkt. Det är så tråkigt när det blir så här, men jag kan inte göra så mycket åt det tyvärr. Hon är en bästa vän för hon förstår, vilket jag är oerhört tacksam för och hon säger inte något om att vi måste boka om, vilket har hänt några gånger. Hon dömer inte.

Jag hade funderingar på att baka en omgång brytbröd för att bjuda henne på, men jag är inte säker på att jag fixar att knåda ut degen idag, så jag får kanske vänta med det också.
Ja, ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig och det får vara okej det med..

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar