fredag 2 maj 2014

Fredag!

Helgen närmar sig med stormsteg. Jag undrar hur många som jobbar idag. J jobbar inte i alla fall. Skönt!
Men ikväll åker han på hajk med "sina barn" från scouterna och kommer inte hem förrän på söndag.

Em, M och W kör hem idag. Jag vet en som nog kommer tycka det är skönt och det är Zeth. Han är rätt trött nu och kommer nog tycka det ska bli skönt att kunna ligga och vila utan att någon kommer och petar på honom. Haha han kommer sova helgen igenom.

Förhoppningsvis får jag till en liten träning på gymmet imorgon eller söndag förmiddag. Min hals börjar kännas lite bättre. Nåja, vi får se. Idag blir det inget av ändå. Dagen ska jag tillbringa med min älskade make, innan han åker.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Nog var det många som var lediga idag! Jag sprang igenom både Rusta och ÖB för att leta efter en liten solstol till barnbarnet och jag kom knappt fram för allt folk.
    Nu hittade jag ingen stol och hade jag gjort det så hade jag ändå haft tid att stå i de superlånga köerna!
    Önskar dig en härlig helg och hoppas att du får chansen att njuta av tid med både mannen och träning!
    Kram M.E

    SvaraRadera