tisdag 27 maj 2014

Busy, busy!

Det är så jag känner mig denna morgon, även om jag egentligen kanske inte borde göra det.
Det känns som det är fullt upp denna dagen.
El är ledig från skolan och det är tur för mig för hon ska hjälpa mig med allt som måste göras. Även om det finns en del av alla ärenden jag ska uträtta idag som hon inte kan hjälpa mig med. Exempelvis att jag ska till läkaren, det får jag ju klara själv. Men hon följer med mig som sällskap när jag ska klippa mig. Därefter ska vi till det stora möbelvaruhuset IKEA och införskaffa lite grejor till studenten. Plus ytterligare några ärenden.
Min tanke är att det ska bli en lätt och snabb middag ikväll, men jag har ingen susning om vad för vi  har inte gjort någon matlista än. Hujedamig..det måste göras.
Det underlättar sååå mycket när man vet vad som ska ätas till middag. Det enda du i så fall behöver göra är handla ingredienser. Men nu måste jag ha "bekymret" att tänka ut vad vi ska äta. Nåja, det ordnar sig.
Jag tänker inte låta detta stressa mig det är en sak som är säker.

Efter en skön liten sovmorgon blev det en skön morgonrunda med Zeth. I och för sig i ett blåsigt landskap men det är lika skönt för det. Solen skiner i alla fall. Vi har ju blivit lite bortskämda med att vi kan gå ut i bara t-shirt morgon som kväll, men idag fick jag ta på mig en tunn jacka. Men vem bryr sig? Inte jag i alla fall.

Nu sitter jag med mitt kaffe och njuter..skriver lite i bloggen och läser andra bloggar. Det är morgonmys det.
Jag önskar dig en riktigt fin dag

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar