lördag 31 maj 2014

Blir det av idag?!

Jag tror nästan att det blir av idag.
Jag kör nog till gymmet och drar av ett lättare pass. Jag känner att jag behöver någonting litet.

Ingen sol visar sig på himlen. Efter en natt med dålig sömn (körde iväg och hämtade El inatt vid 03.00 och har därefter sovit som en kratta) och smärta så var det ändå skönt att komma ut på morgonrundan med Zeth. Och jag tror att jag kommer tycka det är riktigt skönt när jag tränat. Det är ju inte heller så varmt idag, så det passar perfekt att åka till gymmet. Jo..så får det nog bli. Men först mitt kaffe..viktigt!

Idag kommer J hem från vårlägret!!
Senare i eftermiddag rättare sagt. Han ska först köra inom mina föräldrar och hämta tälten till studenten.
Jag får nog förbereda dig om att det kommer det handla en hel del om studenten.

Mina föräldrar har sorg i huset. Deras ena hund, taxen Lurven somnade in i hemmet igår. Han var gammal, 15 år och hade problem med hjärtat sedan många år och cancer som upptäcktes förra året, så det var kanske dags för honom att upptäcka de sälla markerna. Men det gör det inte mindre ledsamt och sorgset för det. Lilla, älskade Lurven. Vila i frid söta lilla du.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar