måndag 14 april 2014

Träning=härligt!

I love it! Träning is da shit! I'm just saying.
Just nu känns det helt ok i kroppen.Vilken endorfinkick.

Jag började med drygt 20 minuters uppvärmning på crosstrainer med olika motstånd.
Därefter körde jag mest ben idag. Knäböj på balansplatta, utan balansplatta (dubbelt så många som jag brukar). Knäböj med pilatesbollen mellan ryggen och väggen (dubbelt så många som jag brukar där med).
Några övningar för alla magmuskler, men mest för de inre, små blev det också.
Rumpan och ryggen fick lite med hjälp av benspark bakåt stående på alla fyra.
Avslut som vanligt min yoga. Härligt!!

Nu har jag duschat och ätit macka med ost, en laktosfri Risifrutti med blåbär och druckit en kopp te.

Snart dags att köra och hämta El vid tåget.


Ha det gott
Lene








1 kommentar:

  1. Håller med, träning är underbart! Älskar att styrketräna. Många säger "ja det är ju skönt när man är klar", jag tycker det är skönt medan man håller på!=)

    SvaraRadera