måndag 14 april 2014

Bättre sent..

..än aldrig!
Idag är jag lite sen med att blogga, men det gör väl inget tycker jag. Jag har inte bråttom.

Igår eftermiddag blev det oförhappandes en roadtrip till Em och M.  El skulle hälsa på dem och då passade vi på att köra henne dit så vi kunde säga hej. Det blev en kopp kaffe. lite mysigt prat och sedan körde vi hem igen.
Busiga söndag kan man kanske kalla det för vi köpte pizza med oss hem. Vi orkade helt enkelt inte göra någon middag igår. Busigt va?!

Nu är det ny vecka och nya utmaningar. Jag börjar veckan med lite lätt träning. Jag ska strax till gymmet för att köra ett lätt pass. Jag har haft högre smärta än normalt i några dagar så det blir ett lätt pass.

Vad händer denna påskvecka? Det står skrivet i stjärnorna enligt mig.. Har du något speciellt för dig?


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar