onsdag 16 april 2014

Träning - check!

Vilken härlig "egentid" jag fått idag. Jag har bara helt och hållet tänkt på mig själv! Egoistiskt va?! Javisst, men ibland måste man vara det också. Bara man är det på rätt sätt så gör det absolut ingenting!

Träningen var otroligt härlig.
Uppvärming drygt 15 minuter på motionscykel.
En hel del övningar för alla magmuskler, dock mest de små, inre magmusklerna.
Bakåtspark stående på alla fyra, knäböj på balansplattan också en övning där man ligger på rygg med hälarna rätt så nära rumpan. Sedan lyfter man rumpan/höftpartiet upp i luften. Jag kallar denna övning liggande rumplyft. En hel del av liggande rumplyft blev det mellan varje övning.
Avslut min yoga.




Lite ovanligt men jag duschade på gymmet eftersom jag skulle iväg direkt efter. Det blev inget ärende till pappa för broschyrerna var inte klara, så jag får se om jag kan hämta dem imorgon. Annars får de skicka det till honom.
Så när jag var klar på gymmet gick äventyret in till Löplabbet. Jag fick prova ut och se hur min fot "beter" sig när jag går och därefter fick jag prova skor. Så nu är jag stolt ägare av ett par nya Nikeskor som jag ska ha på gymmet! Superfina tycker jag. Och sköna!






Väl färdig där körde jag och handlade lite vi behöver imorgon för då kommer några scoutledare som J har gruppen/barnen tillsammans med och vi ska äta lite påskmat ihop. Jag passade på att köpa lite plockesallad med mig hem som jag satte mig på altanen i solen och åt.
Och vet du..nu ska jag ut i solen igen!
Jag önskar dig en fin dag


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar