måndag 7 april 2014

Tiden går fort!

Måndag igen..ny vecka..helgen har susat förbi. Ja jisses!
Som sagt, måndag och det är faktiskt helt tomt i kalendern idag. Eventuellt ska jag iväg och träna. Jag har inte bestämt mig än. Jag får se om jag kör iväg, eller om jag väntar tills imorgon. Eller kanske att jag inte kan hålla mig längre än till i eftermiddag. Nåja..vi får se. Det blir av i alla fall, det vet jag.

Efter en skön men lite småregnig morgonrunda (dock nästan 11 grader så absolut inte kallt) med Zeth är det dags för morgonkaffet.

Min tanke är att jag ska testa baka brytbröd till El studentfest. Ja jag vet, det är mycket med El student nu, men så blir det ju. Och jag kan inte stressa med det därför måste jag dela upp det på ett stort spann. Men enligt mig är det ju bättre att göra så för alla. Då har man  inte stressen när det börjar närma sig. Det börjar ju närma sig ändå, det är bara två månader tills hon tar studenten. Huga!


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar