tisdag 1 april 2014

Stora "luredagen"!

1 april..stora "luredagen". Tror du att du kommer att bli lurad? Jag brukar inte själv numera lura någon, det var mer när man var liten som det var riktigt kul. Jag är så himla dålig på att komma på något bra också. En gång i mitt liv har jag kommit på något riktigt bra där jag lurade mina föräldrar och de gick på det. Annars är jag kass på sådant.
Nej, det får nog bli en lurfri dag för mig tror jag. Kanske att jag blir lurad själv..det vet man aldrig.

En vilodag blir det för mig för det känner jag att jag behöver. Jag ska nog inte göra många knop idag tror jag. Ta Zeth på en längre runda blir det i alla fall. När vi gick morgonrundan så trodde jag det skulle vara varmt och skönt ute (7 grader i köksfönstret) men det var faktiskt riktigt kyligt. Solen är framme men kyligt är det.

Fikan hos bästa Maria var så mysig igår och vi åt mina muffins. Goda som attan. Det blev några över så de får hennes familj smaka på. Vi har fler kvar här hemma så det går så bra så.

Snart dags att köra El till skolan. Det blir en kort dag för hon ska bara ha utvecklingssamtal sedan slutar hon. Jag passar på att handla under tiden så slipper jag köra hem om.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar