tisdag 22 april 2014

Is it true?!

Är det så? Är vardagen tillbaka igen? En tisdag som känns som en måndag. Ja, det blir lite tokigt då det är röda dagar när det normalt är arbetsdag. Men vad gör väl det?!

Idag har i vilket fall som vardagen infunnit sig igen och jag har planer att köra iväg till gymmet. Jag är däremot lite tveksam idag eftersom jag har ont i halsen igen och känner det som om det är förkylning på gång. Jag väntar lite och ser hur det utvecklar sig. Jag vill inte riskera något. Kanske att jag kan köra ett lättare pass lite senare, eller ett pass hemma. Vi får se.

Än så länge sitter jag och njuter av mitt morgonkaffe. Rundan med Zeth är avklarad och det var en skön runda. Idag har väderfolket utlovat 18 grader och sol. Det återstår att se om de håller vad de lovar för än så länge är det inga 18 grader (det är inte kallt heller, men inga 18 grader. Klockan är dock inte så mycket). 17,4 i köksfönstret men det räknas inte eftersom det är direkt i solen. Det kommer nog.
Underbart är det att allt är så grönt nu. När vi var ute på rundan gick jag och log hela tiden. Tittade på alla gröna, utslagna buskar och träd. Underbart!!


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar