onsdag 9 april 2014

God sallad!

Godmorgon onsdag!

Idag ska El till farbror doktorn för att kolla varför hennes förkylning inte blir bättre. Antingen bär hon på ett virus/bakterie som kroppen inte kan göra sig av med själv, eller så har hon någon allergi. Men när man varit förkyld utan att det blir bättre i flera månader så är man rätt så trött på det. Dags att kolla upp alltså!

När jag lämnat henne på praktiken igen är min tanke att jag ska köra och träna. Vi ser hur det blir. Du lär ju upptäcka det senare hihi.

Igår var Em och hennes familj här och åt middag. Det var supermysigt. J jobbade över och kom inte hem förrän vid 20.30 och då var de kvar. De ville träffa honom och allra helst W ville träffa honom så de körde hem strax efter 21.
Jag bjöd på lax i ugnen med enbart kryddor och lite olivolja. Till det hade jag gjort en Broccolisallad med granatäpple och russin från min favviskokbok "Green Kitchen Stories". MUMS vad gott det var. Men jag var den enda som åt av det. De andra ville inte ha (El smakade lite och tyckte det var ok) så jag kokte potatis och gjorde hollandaisesås till dem. J fick dock med sig till lunch idag. Vi får se vad han tycker om det. Det kanske inte ser mycket ut för världen men mumsigt var det.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Hej kära du.
    Jag tycker salladen ser huuur god ut som helst :)
    Då blev det mer av det goda kvar till dig :)
    Ha en underbar onsdag.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera