lördag 1 mars 2014

Vårig 1 mars!

Som jag nyss läste hos en annan bloggare så går tiden så fort. Vi är redan inne i mars månad på detta året. Två månader har flutit förbi. Scchhwwooosshh så där bara. Och som hon sa så har man knappt hunnit märka att det är en av de mörkare månaderna som är över. Januari och februari är enligt mig de mörkaste månaderna. Sedan när man äntrar mars så ljusnar det. Och det har det verkligen gjort. Hur vädret än är så kan ingen ta ifrån oss att det är ljusare. Det är ljust tidigare på morgonen och det är ljust längre på kvällen.
Jag var ute med Zeth nyligen i ett vårlikt landskap. Nåja, solen är inte framme, det är rätt tät dis som ligger över oss, men det känns ju som vår i luften. Och hur underbart är inte det?!
Jag blir lycklig långt in i själen.

Denna lördagen bjuder först och främst på träning. Jag ska bara njuta av mitt morgonkaffe, sedan ska jag köra iväg och träna lite på gymmet tänkte jag.
Under senare delen av dagen bär det av till kära svärmor för hon bjuder på kalas ikväll. Present är inköpt, jag ska bara ordna en liten fin bukett med blommor till henne när jag tränat. Sen är det klart!
Jag hoppas du får en riktigt fin lördag


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar