tisdag 4 mars 2014

Träning avklarad!

En härlig stund på gymmet fick jag till. Svettigt var det.
Det kändes som där inte var någon luft när jag kom in i tjejgymmet. Det stod liksom still. Så det blev rätt så svettigt men det gör inget. Det är härligt att svettas när man tränar.
Ca 15 minuter på crosstrainer som uppvärmning.
Situps med och utan pilatesboll. Ryggen/skuldrorna fick också en liten genomkörare idag med gummibandet. Knäböj mot väggen med pilatesbollen mellan rygg och vägg.
Avslut med lite skön, avslappnande yoga. Härligt!!

Lite busig var jag faktiskt för när jag var klar skulle jag inom apoteket och hämta ut nya tabletter jag ska ta och då gick jag inom affären också och köpte lite bullar. Så det har jag ätit nu. Snart dags att duscha.

Jag tror nog att det blir en längre runda med Zeth därefter. Det har blivit riktigt härligt väder så man kan väl inte låta bli att ge sig ut.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar