tisdag 4 mars 2014

Bra dag?!

Vi får väl se om det blir en bra dag. Ja, det är klart det blir.
Jag ska ju träna idag! Klart det blir en bra dag då.
Zeth har fått sin morgonpromenad i härligt väder. Nu sitter jag här, bloggar, dricker mitt kaffe och inväntar att El ska bli klar så jag kan köra henne till skolan och därefter bär det av till gymmet. Det får bli lite lätt träning för jag har ont i kroppen efter "behandlingen" igår. Men det ska nog gå. Jag ska nog fixa lite lätt träning tror jag.
Annars har jag inget speciellt inbokat. Jag ska in till stan och försöka byta min iPad Mini som bara klyddar och har gjort sedan vi fick hem den i januari.
Jag har dock inget annat på agendan så resten av dagen blir nog lugn skulle jag tro.

Det ser nästan ut som det ska bli lite fint väder idag, så det blir kanske en längre runda vid lunch. Hihi vem vet?!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar