torsdag 13 mars 2014

Tänk om..!

Tänk om..
Hade om inte funnits hade jag varit miljonär. Det säger alltid min mamma och det säger jag med.
Och ibland tänker man i de banorna.. om...
Tänk om jag inte hade haft denna förbenade sjukdom..då hade jag inte haft huvudvärk hela tiden, smärta i kroppen hela tiden.. Tänk om jag hade kunnat springa.. Tänk om det varit fred på jorden.. Tänk om.. om...
Men jag har så mycket annat att vara glad och lycklig över och detta har lärt mig mycket annat som jag inte tänkte på eller visste tidigare. Inget ont som inte har något gott med sig.
Visst, tankarna flyger ibland och många "om", många frågor varför det är si eller så men som jag sagt tidigare, inte mycket att göra. Gilla läget lilla gumman.
Jag kämpar på och gör så gott jag kan, men en hel del oro finns där ändå med vissa saker. Det ordnar sig säkert.

Jag har inte varit ute på morgonpromenad än men det kommer snart. Jag tänkte jag skulle vänta tills El går till praktiken, då tar jag Zeth på en runda.
Därefter var tanken att jag ska och träna, men det får nog vänta lite till för jag måste försöka mota min envisa huvudvärk först. Planen är att jag ska köra iväg om någon timme eller så.

Annars händer nog inte så värst mycket idag. Jag ska försöka mig på att göra broccolisoppa för första gången. Det verkar dock inte vara alltför svårt. Spännande ska det bli. Hihi vi får väl se vad familjen tycker om slutprodukten.


Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar