söndag 23 mars 2014

Snart slut!

Jag vaknar upp lite senare än vad jag brukar denna morgon. Skönt med en liten sovmorgon om än inte alltför lång, men det gör inget.
Snart är helgen förbi..
Och snart är J hemma igen. Nåja, det är ju ca 6 timmar kvar tills han kommer hem men ändå...det går fort.
Dagen ser lugn ut för mig. Vila..det är ju det man ska göra på söndagar enligt bondepraktikan. Eller?!

Jag måste tyvärr iväg till affären för jag hade inte huvudet med mig igår när jag handlade, så jag fattas lite till middagen ikväll. Det är ju som de vise säger..det man inte har i huvudet, det får man ha i benen. I och för sig ska jag inte gå till affären men det passar bra att säga så ändå tycker jag.

Jag tror bestämt inte solen vet hur den ska ha det idag. Den skiner, den gömmer sig. Den skiner, den gömmer sig. Det är ok att titta fram helt och hållet bara så du vet lilla solen. Det var i vilket fall som en riktigt skön morgonrunda Zeth och jag fick. Det blåser lite men solen sken mellan molnen flera gånger. Härligt!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar