fredag 28 mars 2014

Fredag och sol!

Fredag och solen skiner, det är underbart väder ute, 10 grader. Kan det bli bättre?!
Ja det kan det egentligen för jag har enormt ont i nedre delen av kroppen idag, så något bättre kunde det varit, men jag är lika glad ändå. Smärtan kan jag inte göra något mer åt än jag gör så det är som det är.
Jag gläds åt detta underbara vårväder istället!

En riktigt härlig morgonrunda med Zeth är avklarad och nu sitter jag och dricker mitt kaffe. Snart ska jag byta om och köra och träna ett lätt pass. Jag har inte tränat sedan i måndags så jag måste träna oavsett hur ont jag har idag. Imorgon hinner jag inte köra iväg och träna.

Ikväll kommer nämligen min systers tvillingar hit. Vi ska ge dem deras födelsedagspresent från oss.
Ikväll blir det myskväll med film (eller Let's Dance om de vill se det), godis och lite läsk. Så sover de över här. Imorgon kl 12 ska vi bowla med dem. Det är deras stund. Deras lillasyster får inte vara med eftersom det är enbart deras stund. Är det en present så är det! Mysigt ska det bli i alla fall.

Igår när El kom hem från praktiken så hade hon en "present" med till mig. Hon hade gjort ett fint litet armband av pärlor till mig när hon pysslat med barnen. Fint va?!


Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar