fredag 7 mars 2014

Fin fredag!

Fredag..men inte som en vanlig fredag för ikväll åker J på scoutläger och jag kommer vara ensam hela helgen. Nej, nu ljög jag, förlåt. El kommer ju att vara hemma. Eftersom hon är opererad tror jag inte hon kommer att åka iväg på något så jag får nog ha henne hemma en hel del. Sen är det ju Zeth, han är ju hemma med sin mammi. hihi

Egentligen skulle jag iväg med min underbara vän Nina på Villamässan i Malmö idag, men min huvudvärk sitter fortfarande i med full verkan, så jag får se om en timme eller så om det är bättre. Annars vet jag inte. Det är tråkigt med denna sjukdomen..en hel del gånger måste jag boka om/boka av pga att jag har för mycket smärta. Men, det är så det är och det är inget jag i nuläget kan ändra. Som tur är har jag underbara vänner som är förstående och det är jag glad för.
Nåja, vi får se hur det blir med mässan. Loppet är inte kört än.

Det ser ut att bli underbart väder idag och det är nice. Om jag kommer iväg så blir det en lång runda med Zeth i eftermiddag när jag kommer hem.


Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar