onsdag 26 februari 2014

Svärmors dag!

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är svärmors fölsedag Hurra Hurra Hurra! Hör du att jag sjunger precis som Lotta på Bråkmakargatans föräldrar gjorde när hon fyllde år? hihi man gör så gott man kan. Idag fyller min kära svärmor år och jag gratulerar henne högljutt.

Och vilket underbart väder det är!! Nåja, det är inte sol..än, men det kommer kanske. Det är så otroligt skönt ute. Vindstilla, lite, lite småkallt. Ååååhh vad glad jag blir. Lycklig i hela själen. Det behövs verkligen, denna underbara känsla av att våren är på språng.

Min plan var att träna idag. Så vaknar jag med ont i halsen och ont i huvudet. MEN, jag vet också att jag inte har någon infektion och tänkte att jag skulle ta mig dit och trampa på crosstrainern i alla fall. Så det är nog så det får bli faktiskt. När jag lämnat El på skolan kör jag inom gymmet och trampar en stund. Det är nog det enda jag kommer att göra idag. Tror jag. Haha vad kass jag är, men man vet aldrig med mig.

Annars har jag inte mycket planerat idag. Just nu försöker jag planera in så lite som möjligt så jag får så mycket lugn runt mig som jag bara kan. Bra plan tycker jag. Det behöver alla människor. Lugn och ro och bara frid runt sig ibland. Prova..det är underbart!
Jag önskar dig en fin dag hur den än blir.

Ha det gott
Lene








Ett fång med tulpaner på svärmors dag!

1 kommentar:

  1. Lugn och ro och bara frid runt sig låter underbart.
    Hoppas ni firar svärmor ordentligt :)
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera