söndag 23 februari 2014

Solen en söndag!

Är det inte fantastiskt?!
Solen...en söndag. Kan det bli bättre?
Ja, jo det kan det ju. Det kan vara 25 grader och sol en söndag...men det är det inte. Vi får "nöja" oss med
8 plusgrader denna söndag. Men åhhh vad jag är glad för det. Härliga solen!

En skön promenad med Zeth blev det och nu sitter jag (som vanligt kanske) med mitt morgonkaffe och skriver. Tv'n är på och J sitter och tittar på herrarnas 50 km fristil i längdskidor. Jag sneglar på tv'n emellanåt. Jag kan ju inte låta bli!

Idag blir det nog ytterligare en långpromenad i eftermiddag och ett litet hemmapass. Tänkte jag skulle köra lite rygg. Vi får se vad det blir.

Jag hoppas du får en riktigt fin söndag


Hadet gott
Lene









Hm..är det meningen dessa "blommor" ska komma upp nu??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar